rtopbox-contact

rtopbox-nieuwsbrief

De Trias Cliëntenraad

De Cliëntenraad van Trias heeft als belangrijkste taak het bewaken en bevorderen van de kwaliteit van onze hulpverlening. De Cliëntenraad denkt en praat onder andere mee over het beleid van Trias, zoals het meerjarenbeleidsplan, communicatie, protocollen en samenwerkingsverbanden met andere instellingen. De Cliëntenraad vertegenwoordigt ouders/verzorgers.

Praat en denk met ons mee!

De Cliëntenraad komt elke maand samen. Ook als je weinig tijd hebt, ben je van harte welkom om deel te nemen. Bijvoorbeeld om alleen mee te praten over bepaalde thema’s of schriftelijk te reageren op adviesaanvragen. Jouw mening doet er toe! Neem voor meer informatie of aanmelding contact op met de Cliëntenraad.

Wat doet de Raad, wat levert het op, wat kun jij doen?

Je leest het in de motivatiebrief van de Cliëntenraad.

facebooktwitterlinkedInyoutubeemailhome